Στόχος μας είναι η συνολική προσέγγιση του ασθενούς. Η θεραπευτική παρέμβασή μας περιλαμβάνει άμεση ανακούφιση, ψυχολογική ενίσχυση και τη γενική ανάπτυξη των δυνατοτήτων του ασθενούς με στόχο την διαρκή βελτίωσή του. Είμαστε συμβεβλημένοι πάροχοι του ΕΟΠΥΥ.

210 5312463

info@anaptixirc.gr
Αγ. Μαρίνας 3, Αιγάλεω

210 53 12 463

Αγ. Μαρίνας 3, Αιγάλεω

Ο θεραπευτικός ρόλος των παραμυθιών

Ο Rudolf Steiner λέει ότι η ανθρώπινη ψυχή χρειάζεται την ουσία των παραμυθιών να ρέει μέσα στις φλέβες του, όπως ακριβώς το σώμα χρειάζεται να έχει θρεπτικές ουσίες να κυκλοφορούν μέσα από αυτό. . Υπάρχει ένα κομμάτι μέσα μας, ένα ίχνος αθωότητας από τα νεανικά μας χρόνια που είναι αδρανής και ζωντανεύει όταν διαβάζουμε μια καλή ιστορία, βλέπουμε μια ταινία ή ερχόμαστε σε επαφή με την τέχνη. Ίσως αυτό είναι το πιο αυθεντικό μας κομμάτι ─ εκείνο που εξακολουθεί να...

Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης κατά του εκφοβισμού και της σχολικής βίας

Στα πλαίσια της πρόληψης έχουν εφαρμοστεί κάποια προγράμματα κατά του εκφοβισμού και της ενδοσχολικής βίας (π.χ. Νορβηγικό μοντέλο Dan Olweus, φινλανδικό μοντέλο KIVAKOULOU, στην Ελλάδα το πρόγραμμα της  Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. «Stop στην ενδοσχολική βία» κ.α.). Η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων αυτών οφείλεται κυρίως στην υιοθέτηση της Κοινωνικής-Οικολογικής προσέγγισης, μιας ολιστικής προσέγγισης, που στοχεύει στην αλλαγή του κλίματος του σχολείου, ώστε να μην αναπαράγει τη βία. Στα πλαίσια της ολιστικής προσέγγισης οι παρεμβάσεις αφορούν όλους: το σχολείο, την τάξη, τον εκπαιδευτικό, τους μαθητές, τους...

Δυσκολία στην ανάγνωση ή δυσαναγνωσία;

Η ανάγνωση είναι η πιο σημαντική και απαραίτητη δραστηριότητα για τα παιδιά προ -σχολικής και σχολικής ηλικίας. Δυσκολίες στην αναγνωστική ικανότητα και έλλειψη κατανόησης των όσων έχουν διαβαστεί αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά ενός παιδιού με δυσαναγνωσία. Η κύρια αιτία της δυσαναγνωσίας είναι η ελλειμματική ικανότητα φωνολογικής αποκωδικοποίησης των ήχων των γραμμάτων (φωνολογική ενημερότητα). Η συχνότητα εμφάνισης της δυσαναγνωσίας είναι παρόμοια ανάμεσα σε αγόρια και κορίτσια. Τι είναι η Φωνολογική Ενημερότητα; Η φωνολογική ενημερότητα του λόγου παίζει σημαντικό ρόλο στη διαδικασία της ανάγνωσης....

Τα παιδιά με ΔΕΠΥ δεν αναγνωρίζουν τις εκφράσεις θυμού;

Η έλλειψη προσοχής, η υπερκινητικότητα και η παρορμητική συμπεριφορά των παιδιών με ΔΕΠΥ μπορεί να οδηγήσει σε κοινωνικά προβλήματα. Πρόσφατη μελέτη ισχυρίζεται ότι τα παιδιά αυτά δεν μπορούν να αναγνωρίσουν όλα τα συναισθήματα στα πρόσωπα των άλλων. Η ερευνητική ομάδα αποτελούνταν από τον καθηγητή Ryusuke Kakigi του Εθνικού Ινστιτούτου Φυσιολογικών Επιστημών σε συνεργασία με τον καθηγητή Masami Κ. Yamaguchi και τον επίκουρο καθηγητή Hiroko Ichikawa του Πανεπιστημίου Chuo. Οι επιστήμονες εξέτασαν για πρώτη φορά την ικανότητα αναγνώρισης έκφρασης των χαρακτηριστικών ενός προσώπου στα παιδιά με ΔΕΠΥ μετρώντας την αιμοδυναμική απόκριση...

Η Δυσλεξία δεν σχετίζεται με την όραση

Η διόρθωση τυχόν προβλημάτων όρασης στα παιδιά με δυσλεξία είναι απίθανο να τα βοηθήσει να ξεπεράσουν τη μαθησιακή δυσκολία τους, αναφέρουν επιστήμονες από τη Βρετανία. Στην πρώτη μελέτη του είδους, η οποία πραγματοποιήθηκε σε χιλιάδες παιδιά με ή χωρίς δυσλεξία, δεν βρήκαν καμία ένδειξη ότι τα οφθαλμολογικά ελλείμματα σχετίζονται με την συγκεκριμένη μαθησιακή δυσκολία. Τα ευρήματά τους θέτουν υπό αμφισβήτηση την ευρέως διαδεδομένη άποψη ότι η δυσλεξία άγεται από προβλήματα στα μάτια και μπορεί να βελτιωθεί με έγχρωμους φακούς, ειδικές ασκήσεις των ματιών και άλλα ανάλογα βοηθήματα. Η μελέτη, που δημοσιεύεται...

Υπερκινητικότητα ή αϋπνία;

Πολλά από τα παιδιά που έχουν διαγνωστεί με Σύνδρομο Υπερκινητικότητας μπορεί απλώς να χρειάζονται περισσότερο ύπνο, υποστηρίζουν πλέον οι ειδικοί. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα παιδιά – αλλά και ενήλικες- διαγιγνώσκονται με Σύνδρομο Υπερκινητικότητας. Ωστόσο, οι ειδικοί θεωρούν ότι ένα μεγάλο ποσοστό ουσιαστικά δεν πάσχει από τη συγκεκριμένη συμπεριφορική διαταραχή, αλλά από έλλειψη ύπνου. Υπολογίζεται μάλιστα ότι πάνω από το 1/3 των παιδιών και το ¼ των ενηλίκων που έχουν διαγνωστεί με το Σύνδρομο στην πραγματικότητα αντιμετωπίζουν προβλήματα ύπνου. Η έλλειψη ύπνου,...

Πρωτόκολλο Wilbarger

Τι είναι το πρωτόκολλο Wilbarger;Αυτή η μέθοδος αναπτύχθηκε από την Patricia Wilbarger, εργοθεραπεύτρια, εξειδικευμένη στην αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών με αισθητηριακές δυσκολίες. Έχει τις αρχές του στην θεωρία της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης και έχει αναπτυχθεί μέσα από την κλινική χρήση. Είναι ένα συγκεκριμένο θεραπευτικό πρόγραμμα σχεδιασμένο να μειώσει την αισθητηριακή αμυντικότητα. Περιλαμβάνει σταθερή και συχνή εφαρμογή βαθιάς πίεσης στα άνω άκρα, στα κάτω άκρα και στη πλάτη. Στη συνέχεια το παιδί λαμβάνει απαλές συμπιέσεις στους ώμους, στους αγκώνες, στους καρπούς, στα...